პროფესიული განვითარების საქმიანობათა ფორმები

  • Ø   პროფესიულ კონფერენციაზე დასწრება;
  • Ø  სამუშაო შეხვედრებში (..უორქშოფებშიმონაწილეობა;
  • Ø  სხვა პედაგოგის მენტორობის ქვეშ ყოფნა;
  • Ø  სხვა მასწავლებლის მენტორობა;
  • Ø  პედაგოგების მიერ ურთიერთსწავლება;
  • Ø  კოლეგებისათვის სამუშაო შეხვედრის ჩატარება;
  • Ø  პარარელური კლასების მასწავლებელთა შეხვედრებში მონაწილეობა;
  • Ø  მოსწავლეთა შესახებ მონაცემების შეგროვება და ანალიზი;
  • Ø  პრაქტიკის კვლევა;
  • Ø  კვლევაში მონაწილეობა;
  • Ø  ექსპერტთან კონსულტაცია;
  • Ø  კრიტიკული მეგობრის“ ინსტიტუტი - სხვა მასწავლებლების გაკვეთილებზე დასწრება,დაკვირვება და ეფექტური უკუკავშირის მიცემასაკუთარ გაკვეთილზე კოლეგების მიწვევა დამათი გამოხმაურების ანალიზი;
  • Ø  ტრენინგში/სემინარში მონაწილეობა;
  • Ø  სასწავლო გეგმის/ების შედგენა;
  • Ø  საკითხის დამოუკიდებლად შესწავლა;
  • Ø  ელექტრონული მიმოწერა საკითხის პრეზენტატორთან;
  • Ø  პროფესიულ ორგანიზაციაში გაწევრიანება;
  • Ø  თვითრეფლექსიის ჟურნალის წარმოება;
  • Ø  წიგნის განხილვაში მონაწილეობა;
  • Ø  გაკვეთილების ერთობლივი დაგეგმვა;
  • Ø  კონფერენციაზე მოხსენების გაკეთება;
  • Ø  პროფესიული ჟურნალებისა და წიგნების გაცნობა;
  • Ø  ეფექტური პრაქტიკის შესახებ პროფესიული ლიტერატურის მიმოხილვა;
  • Ø  საზაფხულო კურსებში მონაწილეობა;
  • Ø  დისტანციური პროფესიული განვითარების ღონისძიებებში მონაწილეობა;
  • Ø  საუნივერსიტეტო კურსის მოსმენა;
  • Ø  აუდიო პრეზენტაციების მოსმენა;
  • Ø  საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის ანალიზი და შეფასება;
  • Ø  სამოდელო გაკვეთილების ჩატარება;
  • Ø  სტატიების დაწერა;
  • Ø  სასწავლო რესურსების შექმნა;
  • Ø  პრეზენტაციები და დისკუსიები მრავალრიცხოვან პროფესიულ ჯგუფებში;
  • Ø  თანმდევი სესიები და საქმიანობები ახალი იდეების წარმატებული დანერგვისთვის;
  • Ø  დაკვირვება/შეფასება;
  • Ø  განვითარება/გაუმჯობესების პროცესებში მონაწილეობა;
  • Ø  სასწავლო ჯგუფებში მონაწილეობა და ..

No comments:

Post a Comment